P&J CL (+ omhoppning)

Idag var jag och Rico på PAY & JUMP på Balingsta :D :D :D Vi hoppade Clear round + omhoppning för dom som ville ;)

Hoppade 70 och 80 cm, 70 första rundan och 80 andra rundan ;) Är glad att jag passade på och tog 2 klasser, för när han rejsat klart på 70-rundan så lugnade han sig lite till 80-rundan :P ;)

Vi var bara typ 5 personer, för det var MASSVIS med tävlingar som krockade, så dom flesta åkte ju och tävlade på riktigt istället ;) Men det var rätt skönt :P Vi hoppade fram tillsammans och värmde upp tillsammans, trevligt trevligt :D

Pausade filmsekvenser: (Bilder kommer EVENTUELLT :P Det var en som fotade så kan se om jag kan få :D)



Övre bilden: SNYGG HÄST ;D
Undre bilden: Kråkhopp, men syns inte lika mkt på bilden (en fjärdedels sekund tidigare såg det jättefult ut xD :D)

Han blev jätterädd för rosetten sen, så jag tog den på stöveln, men envisades sen (han måste vänja sig XD) så satte den lite längre ner, på käkremmen istället för pannbandet - han fick panik när den kittlades vid örat :S)



Han vägrade se glad ut med rosetten på sig XD :O Så fort jag tog upp kameran såg han sur ut igen XD Men han var faktiskt jättetrött xD :D

Filmer mm kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0