Prao - 29/4

Började med att gå till Ica och köpa mat, sen strax efter 11 (jag börjar 11) kom det någon från Mountain Horse för att presentera vinter 2011 + vår 2012 sortimenten, för dom skulle göra tidiga beställningar :) Bland annat var det en GRYMT SNYGG tävlings t-shirt typ (jag är dålig på att förklara . . . ) som jag och min handledare ville skulle komma i långärmat till hoppryttarna som brukar vilja ha under säkerhetsvästen :) Hela vinter 2011 + vår 2012 tog 4 timmar att presentera, då var det bara 2 timmar kvar av prao för dagen, och då packade jag upp en massa grejer som precis kommit, och satte prislappar och la ut i butiken :) Jobbade faktiskt över 30 minuter för att bussarna gick så tokigt, men det var inte hela världen eftersom jag slutade 30-60 min tidigare alla övriga dagar i veckan :)¨

Var som vanligt lite valpvakt, butiksägarens lilla valp som behöver underhållas, rastas och lugna ner när matte är längre bort i butiken och hjälper kunder ;) Supersöt mellan-pincher tror jag det är (stavningen?), 4 månader har jag för mig :P Idag hade butiksägaren också med sin mammas hund som var någon mopshund (?) lurvig i alla fall och jättesnäll :D Blev jättekär, även om jag brukar vara mer förtjust i stora hundar ;)

Köpte också stigbygelplattor till andra sadeln, så vi slipper byta stigbyglar hela tiden :¨)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0