Shopping!

Väldigt ohästigt inlägg . . . förlåt för det !

Idag åkte jag iväg till Skärholmen med några från min klass, orkar inte nämna namn eftersom ingen här troligtvis bryr sig ändå ;) :D

Åkte 11.00, skulle varit hemma 14.30, men övertalade mamma att jag ville passa på när jag ändå var där - åker typ och shoppar kanske en gång om året, och eftersom det är så få gånger i mitt liv minns jag i princip alla gånger jag åkt till ngt shoppingcenter, haha xD Men kom i alla fall hem strax innan 17.00 :P

Tänker inte dra allt vi gjorde hela dagen, tycker själv sånt är ganska ointressant att läsa ;) Men jag blev jättenöjd med alla fina köp ;) Massa kläder + hårtoning + väska och lite andra småsaker . . .

Längtar i alla fall efter bästa sötishästen :D Lilla Rico ;)


Ska bli jättekul ikväll, för vi i usek ska nämligen sova i stallet :D Vi har fixat och planerat och även pratat med brandkåren eller vad det va, för om det börjar brinna måste dom veta att det finns människor där typ . . ? :O

Fixar nog några tidsinställda inlägg, för i morgon bitti börjar påsklovskursen, så jag kommer inte hem igen förrän sent i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0