Svar - sant eller falskt :P

Här kommer då dom spännande svaren :D ;)

1. Jag har ALLTID velat ha en häst. FALSKT! Ett tag ville jag hellre börja hyra häst (på ridskola), men nu förstår jag inte hur jag tänkte :P (Fast okej om den hästen jag skulle hyra isåfall hade varit Rico <3 )

2. Jag fick en hund (Önska) för att jag sa att jag ville ha en. FALSKT! Jag fick en hund av flera orsaker:
1. Min ena katt hade precis avlidit :'(
2. Yazzi kunde inte få valpar (mer info här om det)
3. Mamma och pappa tyckte väl också att jag var redo för en ;)

3. Rico har dåligt med ryggmuskler. SANT! Han har tappat jättemycket ryggmuskler nu på vintern, för det har varit mycket bara skritta ut 10 min osv . . .

4. Jag rider inte så ofta ut. SANT! ( önskar att det var falskt på den här ;) ) JAG rider inte så ofta ut, för typ såhär brukar min vecka se ut (men det är väldigt olika hur vi planerar!) :
M: Mamma rider ut
T: Jag rider ut
O: Mamma dressyr
T: Jag barbacka ut, sen mamma tömköra
F: Mamma rider ut
L: ? Ibland mamma rider ut, ibland jag rider ut (eller på volten)
S: Jag dressyr/hoppning/markarbete (olika varje vecka) volten

Eller det är väl lite vad man jämför med också ;) Jag tycker det är väldigt lite, men ibland är det ju hoppning på onsdagar eller torsdagar, då vill mamma rida ut för att hon inte får rida lektion typ XD ;)

5. Rico har hoppat UNGEFÄR lika högt löst som med ryttare (mig). SANT! Ungerfär, jag har hoppat 90 cm till 1m på träning (95cm-1m någon enstaka gång :P ), och när vi löshoppade honom slutade vi när hindrena låg på ca 90 :P

Sammanfattning:
1. FALSKT
2. FALSKT
3. SANT
4. SANT
5. SANT

Både Lina och Evelinn hade 3 rätt :)

Kommentarer
Postat av: Stella

Varför rider inte din mamma för tränare? ;D

2011-04-30 @ 08:19:18
URL: http://stellaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0