Utklädnad . . . ?

Idag ska vi klä ut oss på gymkhanan i stallet, vilket är både roligt och jobbigt.

Roligt - det är ju roligt att alla klär ut sig och det är ju en typ liten utklädnadstävling också ;)
Jobbigt - kunde kanske inte rida Rico på gymkhanan för det skulle vara mycket kasta bollar i hinkar, rida med papper och penna i handen och sånt ;) Och om jag ska klä ut mig till något roligt, så skulle jag säkert ha massa fladder eller prassel på mig som gör honom ännu räddare :S

Först tänkte jag att det är kanske inte hela världen om jag inte klär ut mig, och det var ju frivilligt också . . . Men sen fick jag en tråkig idé att vi skulle vara klädda som ett tävlingsekipage, med kavaj, vita ridbyxor, knoppar i manen, nummerlapp mm - Men mamma tyckte det var tråkigt, och ville att jag skulle vara påskkärring . . . Efter flytten så vet jag inte vart alla påskkärringgrejer ligger :O Men får se hur det blir, kanske hittar min gamla zorro-outfit annars ;)

Eller inte, zorro-hatten (som är viktigast) var lånad . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0