Varför bloggar jag?


DE TRE VIKTIGASTE PUNKTERNA TILL VARFÖR JAG BLOGGAR:
1. För att det är roligt!
2. För att minnas!
3. För att andra ska få läsa! :P

Det är ju väldigt tidskrävande att blogga, om man har en aktiv blogg dvs, men eftersom det är så roligt så är det ändå många som gör det ;) Inklusive mig :D

Om jag ska planera några dagar framöver vad vi ska göra med hästen tex, så brukar jag gå in på bloggen och kolla vad vi har gjort de senaste dagarna :P Så vi inte rider ut 4 dagar i rad, sedan rider lektioner på volten 5 dagar i rad efter det ;) Det är ju bra med variation för både ryttare och häst :)

Eftersom jag har massvis med läxor, en häst, två hundar (och en katt, fast han är inte särskilt tidskrävande ;) ), en blogg och ett liiitet liv utanför detta så har jag inte supermkt tid över att åka och hälsa på på Farsta Ridskola, vara hemma hos kompisar mm. Vill inte förlora kontakten med någon, så därför har jag blogg och fb ;) 

hehe . . . en punkt till -> för att få skriva av mig någonstans xD Jag är väldigt pratig (folket här hemma har tröttnat för flera år sedan xD) och måste få berätta mängder med saker varje dag XD ;)


Kommentarer
Postat av: Lina.

Ja, du är väldigt pratig... ;)

Men nu tycker jag ändå att det börjar bli dags att hälsa på Farsta igen! Vem var det som skulle komma varje lördag liksom..? D; <3

2011-04-17 @ 00:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0