Älskar't

Det känns så lyckat när man redan nu känner att vinnarbilden kommer bli TOTALT AWESOME :'D Kan dock inte lova något, för jag är rätt bra på att bara förstöra allting på en och en tredjedels sekund . . .

Men jag bara älskar känslan när man faktiskt är NÖJD ! Vilket jag mycket sällan är.

Jag är perfektionist så det skriker om det och om det nyaste projektet inte blir minst lika bra som den innan - då ligger jag illa till ;) 

Men just nu känns det rätt bra, och när det känns bra och går bra blir man bara mer motiverad att fortsätta på bilden :) Det är där det spricker när jag brukar måla utan anledning, tror dom här tävlingarna är rätt bra för då kan jag inte bara strunta i det och börja på en annan bild nästa dag ! (a)

Känner att det blir rätt mycket målning och sånt här på bloggen, är det positivt eller negativt ? Saknar inspiration till själva hästdelen av bloggen eftersom jag inte varit i stallet på en dag nu, haha ;) Mår inte bra av det - längtar dit redan ! :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

posetivt :)

2011-08-16 @ 17:20:43
URL: http://ciscan.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Längtar till nästa bild-tävling ;D

2011-08-16 @ 19:14:35
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0