En stor hiss

Tänkte hissa en blogg, vilket jag vääääääldigt sällan gör då det är svårt att välja ut :P Jag älskar ju att läsa bloggar och följer ju en hel del varje dag. Så självklart har jag många favoriter, men denna blogg kan ju direkt få en superhiss från min sida !

Det fanns en tid då uppdateringen inte var på topp, men varje inlägg var såpass läsvärda att man ändå fortsatte läsa ! Den här bloggen har absolut varit en av mina absoluta favoriter länge !

Just för att jag följt bloggen ett tag (sedan jag börjad blogga själv tror jag) så var det ju riktigt hemskt och chockerande att få veta en dag att bloggarens ponny fick tas bort :( <3 Men bloggaren var stark och kämpade vidare, och nu har hon hittat sin drömstorhäst ! Kommer bli minst sagt otroligt kul att följa bloggarens och storhästens utveckling, särskilt eftersom storhästen bara är 3 år gammal :)

På sista tiden har också uppdateringen varit HÄPNADSVÄCKANDE bra och varje gång jag tittar in finns det flera nya inlägg, vilket är superkul och uppskattas förstås av läsarna :)

Bloggen heter http://johannagrant.se och den drivs av Johanna Grant (Boklund).

Rekommenderar starkt, det är riktigt härlig läsning :)


Kommentarer
Postat av: Olivia Josefsson

Hej kolla gärna min blogg o tävla om en gästbloggning!

2011-08-08 @ 20:22:21
URL: http://hoppomarkarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0