Flytt

Idag flyttade vi Rico hem till Stockholm igen ! Han verkade lite frustrerad först över den långa resan men när han väl kom fram blev han sådär "löjligt positiv" igen xD Han ville gå runt och titta på stallet och se vilka hästar som var där. Det har kommit två nya och några är fortfarande kvar på bete på ens landställe och så :) Vi skyndade oss ut i hagen med honom (han var otålig xD), där han fick träffa en av sina gamla hagkompisar Magi :) Dom lekte följa john i alla fall tills vi åkte hem :) Supersöta ju :P

Fick min första chans för dagen nu att gå in på datorn och blogga lite . . . :( Blir nog ändå inte så mycket ikväll då jag är helt fullkomligt slut och vill bara gå och lägga mig xD

Men får se om det blir nåt, annars kan jag till 99% lova att det blir superuppdatering i morgon :D

Har i princio bara 2 uppgifter i morgon, Hund och Häst. Och kanske åka till Mimmi också om hon är där :D (saknat mig ? :D).

Och juste ! Kommer försöka ta mig till Hööks för att fixa ännu en present till Mimmi :D Vi är lite lätt korkade sådär och köper EXAKT det den andra ber om/önskar sig ;) Fast vi brukar ha en överraskningspresent också ! :D Så helt IQ befriade är vi inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0