Hööks idag !

Idag ska jag ta ännu en vända till Hööks, hoppas att jag hittar något av det jag letar efter också ;D Åker dit med Mikki (namnet kommer troligtvis dyka upp igen på bloggen), vars ponny jag red för några dagar sedan :)

Jag är ju en såndär expert på att planera (xD ?) så jag bestämde att vi skulle mötas typ i centrum, hos mig, när Hööks öppnar. Sedan ta bussen till Hööks, gå där en stund sedan vidare till McDonalds och äta lunch :D Bussen från Mcdonalds till stallet, fixa alla hästar (haha två . . .) och åka hem med Mamma på kvällen :)

Och juste ! Ska in på H&M också, ligger typ bredvid så det är bra :)



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas du hittar det du vill ha nu då :)

Och att Hööks har det hemma! ;)

2011-08-17 @ 10:27:25
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0