Hur utlottningen gick till

Här ska jag visa hur utlottningen gick till, med hjälp av bilder :D

Först skrev jag upp alla namn på papper:

Sen klippte jag alla i remsor:


Fram med en fin skål, i fint mönstrat glas haha xD Nejmen tog den första jag fick tag i (a) Stod i vardagsrummet där även jag var så blev den ;)

Klippte sedan remsorna så det blev lappar :D (de små texterna under namnen var för att veta tex vilken av alla 5 Johannor som var med i utlottningen xD)


Vek ihop lapparna tredubbelt fast såg nästan ändå igenom (var dum nog att använda bläckpenna) så fick blunda när jag tog en lapp :)


Slutligen, innan dragningen, FIKARAST :D

Mums ! (Marabou kaka <3) Nejmen visst är det en rätt bra bild för att vara mobil ? xD Blev rätt chockad själv faktiskt ;)

Tycker ni jag gjorde det bra, med dragningen av vinnaren ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde säga att du ringde mig för att prata med Mimmi för att få mentalt stöd xD MARABOU-KAKOR IS THE SHIT!!!!!!! :DD

2011-08-17 @ 22:10:03
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Bra gjort :)

2011-08-18 @ 21:30:41
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0