Limegröna pullarpaddar ?



En sak jag tänkt på, det finns ju pullarpaddar i alla olika färger, rött, babyblått, rosa, vitt, naturbeige mm - då borde det ju finnas i LIMEGRÖNT också ? :D Men fatta vad coolt, komma in på tävlingsbanan med värsta grymma limegröna outfiten :D Ska ta och fixa en sån snart, så fort jag får tid :D

Någon som vet om det finns limegröna pullarpaddar att köpa någonstans ? Har kollat ponnyprakt och ponnypop för de brukar ha lite mer färgglada saker ;)

Om inte så tänker jag kolla upp om det på något sätt går att färga sånna själv ;) Skulle vara lite häftigt att ha något annorlunda som ingen annan har (a) :D


Kommentarer
Postat av: Alice

Vet du vad jag kom på Madde, att det JW-schabraket du pratade om i brunt borde finnas i brunt. Varför inte liksom när det finns i grönt, blått mm? ;) <3

Och det skulle vara skitcoolt med grönt ludd! Limegrönt i mitt hjärta!

2011-08-26 @ 23:42:04
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Alice

Skulle inte du kunna lägga upp bilder på de outfitsen som du har till dig och Rico? Utrustningsgalen som man är så vore ju det skojigt :D

2011-08-26 @ 23:47:02
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0