OUTLET


    Gpa Evolution Black/Titan               Boots Carbon Shield              Schabrak Salto Allroun

                            
    Tävlingskavaj Maia      (Kingsland) collegetröja eureka plain

. . .  Massa Kingsland tröjor, ridbyxor mm . . . Animo kavajer . . . GPA hjälmar . . . MED MERA ! :D

Blev sådär galet glad, sen ledsen, när jag såg deras grymma rea :( Jag typ "åh GPA hjälm, billigt :P" . . . "Juste får ju inte köpa den :(" xD Haha stackars mig, ni skulle sett minen ;)

Observera att det är 5 sidor med reasaker, så ni borde ta er en titt - men ta inte hjälmarna, ifall jag skulle få köpa dom!  Skämt åsido, kommer aldrig få köpa en så dyr hjälm xD

Rean är på VARBERGS RIDSPORT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0