Rätt svar på gisstävlingen

Rätt svar är förstås att Axel, mamma och jag har suttit upp på Rico ! :'D

Känns så jäkla overkligt, man får en sån där känsla att man gått tillbaka i tiden, känns som att det är våren 2011 igen. Allt är som vanligt, liksom jahapp jag red idag och det gick bra som vanligt - typ så ! Så sjuk känsla, obeskrivlig ! Det känns delvis som att sommaren 2011 aldrig inträffat, att sommarlovet precis ska börja och vi ska åka till fänninge typ.

I alla fall, här kommer de som gissade rätt !

Mimmi
Emily

Ebba
Jossan ( haha jag såg faktiskt en fågel också ! xD Flera stycken :P )
Stella
Mikki


Bjuder på en bild då från senast jag satt upp med westernsadeln :) Blev ju inga bilder idag :P

Farligt farligt tyckte vi båda två då haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0