Rico - 21/8

Jag började med att planlöst sätta upp lite koner och sockerbitar + en pressenning. Konerna fick jag inte användning för alls, men jag la fram pressenningen och eftersom det blåste lite så la jag sockerbitarna på varsin sida så den inte skulle blåsa bort (dvs skrämma livet ur Rico). Han fick gå över den några gånger (den var vikt så han bara kunde kliva över, ändå var det svårt att övertyga honom !), sen lite påsträning fast med pressenning, alltså inte på marken.

Uppsittningstränade med HOPPSADELN denna gång, underbart bra gick det, han stod stilla och lugn som en filbunke ;) Kändes jättebra och jag känner mig ju mer hemma med hoppsadeln ! :D

Lyckad dag helt enkelt :) Visningen gick bra också, 40-50 pers gick omkring i vår lilla lägenhet ;) 10 skrev upp sig :D Lyckat !!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0