Rico - 22/8

Jag bara uppsittningstränade honom (några gånger på varje sida) bara, med hoppsadeln och all annan hopputrustning :) Magplattan för att den är stabilare och sadeln glider inte lika mycket då, och förbygeln för att
han brukar ha den typ ;) Och hans fina pullarträns såklart :) Hopptränset :P

Gick jättebra, han var lugn och avslappnad även fast vi åkte dit på förmiddagen ! (Vi hade samling i skolan 15.00, jag vet - konstig skola) därför åkte jag på förmiddagen istället, så jag kunde åka till Farsta Ridskola på kvällen.




Kommentarer
Postat av: Lina.

äsch, vadå konstigt? i Kvicken har man skolstartsFEST och börjar klockan 17... :)

2011-08-22 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0