Rico - 9/8

Först tömkörning. Mamma tömkörde medan jag började mocka.

Efter tömkörningen tog vi in Rico i stallet och han fick byta om :P På med Westernsadeln och ut på volten igen :) Jag och mamma uppsittningstränade typ 2ggr var på varje sida. Han var lugn men som vanligt lite tittig på höger sida :( Jag kände mig totalt ovig eftersom jag i princip bara suttit i soffan sedan vi kom hem xD Så var alltdå första uppsittningsträningen hemma ;)

Glömde kameran hemma men knäppte en liten bild under uppvärmningen (tömkörningen). Han hade precis börjat skritta så gå i korrekt form var inte att tänka på xD


Vi märkte typ inte förrän nu hur bra underlag det var in fänninge . . . ;) Det var väldigt blött ute också så då blev det så tungt . . . Rico ville inte galoppera idag, det gick men det var ytterst motvilligt :P Han orkade helt enkelt inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0