Röda ridbyxor ?


Har länge funderat på om jag ska köpa röda ridbyxor nästa gång ? För tillfället har jag 3 ridbyxor, alla superslitna ! Sen när jag börjat komma igång med ridningen igen så tänkte jag beställa ett par John Whitaker, troligtvis bruna.

Jag har aldrig riktigt varit så förtjust i rött, men jag är öppen för förändringar och tänkte att det är nog dags att prova ! Dom på bilden är ett par knäskodda från Hööks, rätt dyra för att vara knäskodda bara (tygskodda) och jag föredrar faktiskt helskodda (a). Även John Whitaker ridbyxorna är ju knäskodda så får väl vara öppen för det med haha ;)

John Whitaker finns ju i rött också, kanske kan tänka mig dom i rött istället för att köpa 2 par ridbyxor ;) Klyven.


Kommentarer
Postat av: Alice

JW finns både i tygskott, knäskott och helskott :) Vill själv ha ett par blåa helskodda!

2011-08-16 @ 19:52:15
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0