Spara

Tänkte ju egentligen spara pengar till klassresan till London (i september ?), men det finns några få saker jag måste ha ;)

1. Bok - Ett med hästen - en bok med bland annat pilatesboll övningar som hjälper i ridningen
Ett med hästen : en bok för ryttare på alla nivåer
199kr på adlibris

2. Bok - Ryttare är Idrottare - gick ju på en föreläsning för Ulf Johansson för ett tag sedan, han sa så otroligt bra saker och jag hade ingenstans att anteckna allt :( Men han tipsade om den här boken, som innehöll samma saker som han hade pratat om i 2h eller hur länge det var :)

165kr på idrottsbokhandeln.se

3. Pannband - grönt "blingbling" - kanske inte fullt så nödvändigt men eftersom tanken var att jag skulle beställt den i somras känner jag att det borde vara dags snart att göra det xD Har råd med ett svarowski men vill inte "slösa" pengar på det ;) Inte i nuläget när jag egentligen ska spara . . .

lite dålig bild men den blir nog jättesnygg på Rico :'D

Självklart finns med 1000 saker till jag VILL HA, men ändå inte ska köpa. Inte än på ett tag i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

damn, du har jättefin design!



sv; tack så mycket, och tack för tipset om tävlingen! :D

2011-08-10 @ 18:25:06
URL: http://linneasgrej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0