Svar

(fråga angående utlottningen)

Har en fråga ;D kan ryttare vara med på bilden? :)

Svar: Ja det kan det nog, men beror på hur bilden ser ut ! Hur ryttarens position är osv, jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt :P Jag har endast målat ett par människor förr, och då kan det bara bära eller brista ;) Så om man vill chansa går det bra, men om jag börjar måla och känner direkt att detta kommer bli jättedåligt så skulle jag kunna bara "ta bort" människan ;) Men undviker helst ryttare från udda vinklar, men människor på marken eller i närbild - ryttarens/människans ansikte och hästens huvud i bild tex :)

Vinnaren kommer få skicka in en eller flera bilder, så går vi igenom tillsammans sen om jag tex får fria händer, om det är en speciell bild som jag ska måla av eller så :)

Fråga gärna mer om ni undrar ! Är lite smått flummig såhär sent på kvällen (har varit hemma kanske en timme idag :o) så ursäkta om det blev lite luddigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0