Bildbomb




Glömde rotera den här, men visst är han söt när han frustar ? ;)





När solen gick i moln blev bilderna lite mörka ! I alla fall, paraplyträning nu då :)

Framifrån är paraplyet inte så farligt.


Men så fort den kommer bakom hans huvud så är den plötsligt livsfarlig och tänker äta upp honom ! (xD ?)


Men eftersom han behärskar sig och, istället för att fly, står stilla - då tar jag bort "trycket" (det "farliga") för att visa att han gjorde rätt. (Ni skulle sett första gången vi gjorde det här, med en ikeapåse, nu har han ju lärt sig att när något är läskigt ska han stå stilla för då försvinner det. Typ.)


Nästa gånga jag tar upp paraplyet på samma nivå så stod han bara kvar och tittade :D Önskad reaktion alltså.


Från andra sidan var den tydligen ännu farligare ! Men jag bara följde efter . . .


 . . . tills han stannade - DÅ tog jag bort paraplyet (kanske en sekund efter bilden togs ?).


Sen gick det bra att röra honom med paraplyet också ! :D


Sen gick vi en liten promenad på volten haha ;) Rico följer som vanligt nyfiket med - med öronen spetsade framåt ! :)


Han tyckte jag var superspännande här, haha ;)


Haha Madde fick lite problem med paraplyet xD Blåste åt fel håll så det vek sig sådär konstigt, gick inte att fälla ihop ens !


. . .


Madde visar paraplyet vem som bestämmer ! (dvs jag trycker ner den rätt mot marken xD)




Undrar vem som skrattade mest ? xD Haha ! ;)


Kommentarer
Postat av: e

Fina bilder!

2011-08-15 @ 10:54:51
URL: http://ponnihestar.blogg.se/
Postat av: Lina.

Gud vad kul att ni gör framsteg! :D fina bilder också, btw! <3

2011-08-15 @ 12:20:21
Postat av: Anonym

HAHAH vilka roliga bilder xD Men vart har du köpt ridbyxorna? sjuukt fina :)

2011-08-15 @ 14:57:14
Postat av: Mimmi

Hahahahaha Madde jag typ dog av dom här bilderna x)

2011-08-15 @ 21:58:49
URL: http://skackarna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad kul att det går framåt nu!! Och jättefina bilder! Älskar sista. Hehe x]

2011-08-16 @ 10:27:04
URL: http://gillahast.blogg.se/
Postat av: Mikki

Gahahha såg de bara på miniskärmen förut men garvar lika mycket nu! Älskar att han kollar på dig så gulligt! xD

2011-08-16 @ 20:21:24
URL: http://vmadickens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0