Vad ska jag lära Rico ?

Kanske lite sent för detta, för sommaren är ju nästan slut ! :S Men jag har kommit på att jag vill lära Rico några trick !

Har lite förslag här, men om ni vet nåt annat kul trick så säg gärna till så kanske jag lär honom det istället :D

Så, vad ska jag lära Rico för trick ? Här är några av mina egna förslag: (jag vet att jag har ganska dålig fantasi, därför ber jag om hjälp :P)

Buga?
Spansk skritt?
Nicka el. liknande?

 . . . Det var nog allt :( Är dålig på sånt här, att komma på idéer :S

 . . . Hjälp ?




När man inte kan rida får man ta och hitta på nåt annat ;) Ellerhur ?


Kommentarer
Postat av: Aliss

det lättaste att börja med som första trick är buga!

2011-08-03 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0