Min morgon...

I MORSE:
Hatar att förföljas av otur! Min morgon var antingen en riktig otursdag (blev dock bättre på dagen och framåt) eller så var allt mitt eget fel :O Tror det förstnämnda!

1. Jag började morgonen med att gå in på tävlingsdatabasen (som jag skrev i det här inlägget) och såg att NÅGON tagit sista platsen i tävlingen. Blev såklart rosenrasande och jättedeprimerad XD

2. Åt apelsin (bland annat! - gröt också) till frukost, men den smakade skit så jag mådde illa halva dagen sen efter det.

3. Glömde kolla när bussen skulle gå, så jag gick in på mobilen (gratis internet) på mobil.sl.se, men såklart så hackade mobilen då, så den fastnade vid "Fruängen" -.- Alltså när jag skrev Fruängen...

4. Athina kom inte idag (hemskt va?? xD) :( Haha, en tjej i min klass som ska ta med en deckare till mig (ska låna av henne!) - vi skriver nämligen deckare i skolan snart, och innan det ska vi läsa en deckare ...

Vet att det var något mer, men minns inte vad! ;)


STALLET:
När vi kom till stallet så märkte jag att han hade börjat fälla som en tok! :O Ryktborsten var alldeles täckt med hår, och jag antar att jag ska vara glad - det betyder snart VÅÅR :D

Vi började med att tömköra lite idag, men det gick inge bra alls :S

Red lite sen, kommer ett inlägg snart om det!

...

HEMMA:
När jag kom hem skyndade jag mig som ATTAN att logga in på tdb, och trodde att jag skulle bli lika ledsen den här gången XD MEN! :D Dom hade fixat en reservlista för LC:2 också, så nu har jag anmält mig där! Är först på listan nu :P DOCK krockar det med Effective Riding för Toini... Men vet inte vad jag ska prioritera riktigt :S Inte ofta Farsta har dressyrtävlingar för storhästar som inte är på MSV nivå ;) I alla fall länge sen sist!

ÄSCH nu måste jag sova! :O I morgon är det hoppträning! ;D

(dagens riding kommer i morgon - alltså GÅRDAGENS ridning ;P)

Kommentarer
Postat av: Sofia/Kanin

Om du får plats på Farstas tävling, så MÅSTE du vara med på den!!!<3 ;) :D

2011-02-17 @ 15:49:06
Postat av: Lina.

PRECIS, Kanin tog orden ur munnen på mig (från tangentbordet..?)!! <3

2011-02-17 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0