Tävlingsdatabasen!



Såhär ser det ut i klassförteckningen på dressyrtävlingen :S Jag är då först på reservlistan till Lätt C:2, därför har jag skrivit med röd text "nr 1" och strukit under de klasser jag menar.

Max antal ekipage per klass är 35, och nu är det 34 i LC:2. Eftersom jag är först på reservlistan, borde jag väl räknas med även fast det står 34 starter? Dom räknar väl inte med dom på reservlistan förrän senare då eller?

Jätteförvirrad nu! Snälla kan någon lite mer kunnig hjälpa mig??? Min första lokala dressyr, så vet inte riktigt :O


Kommentarer
Postat av: Amanda Dahlström

Det borde vara så, så har det iaf varit när vi haft hemmatävlingar ;D

2011-02-27 @ 20:14:06
URL: http://andyschamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0