Dagens Ridning (Tisdag)

Idag var det dags att rida igen, var ett par dagar sen tyvärr! Hahah kände mig som en nybörjare igen :3

Iaf, vi svängde förbi Hööks på vägen och köpte ett rakt bett att byta av med, då han alltför länge har haft samma bett (har ej haft tid att köpa :S). Så jag red med det idag, och han lyssnade jättebra på det :P Vi red lite på gatorna först och sen lite på ängen mittemot stallet, sen avslutade vi med att trava lite på volten :)

Han var pigg och framåt och verkade glad att få komma ut igen efter bara ett NH-pass igår :D

Har dessutom börjat fundera på vilka stövlar jag ska spara till (har egentligen mer än 3000 så har redan råd med de flesta, men ska vänta till våren så jag kan börja använda dom)..

Någon idé?
alltså typ.. vad har du för stövlar? ;D

Madde


Kommentarer
Postat av: stella

Sv: Ja eller hur! Han var ju jätte duktig :)

Ja jag förstår att du vill tävla.. :( Men snart så, med Rico! :D<3

2011-01-04 @ 23:02:44
URL: http://stellaorback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0