En frukostmänniska?

Jag har alltid varit en frukostmänniska - jag MÅSTE äta frukost på morgonen, annars klarar jag mig inte till lunch! Men nu på sista dagarna så kan jag verkligen inte äta frukost! :O Jag känner mig inte hungrig, som jag brukar vara på morgonen, och jag försöker alltid äta så enkelt som möjligt. Jag orkar inte ens göra i ordning en skål med fil och flingor för jag vet att jag inte kommer orka äta upp den.

Jag har alltid tyckt att alla som inte åt frukost på morgonen var typ "lite fåniga", för det är ganska många som inte äter frukost för att bästisen eller en i gruppen inte gör det! Men nu har jag ändrat mig, när jag vet hur det är! Heeeeemskt är det xD I alla fall för den som alltid har ätit ordentligt med frukost varje morgon!

Dagens frukost blev ett glas Havredryck + en Wasa Sandwich!







Madde


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; okeej :)

åh tack ! va snäll du e! :) ja fattar ^^

2011-01-19 @ 07:31:46
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

sv; Jo regelbundet ja, men det var ju fortfarande i ett år. T.ex har man ju inte ridit längre om man har egen häst och har ridit i ett år, än om man ridier på ridskola och rider i ett år. Man har ju fortfarande ridit i ett år.

2011-01-19 @ 08:21:33
URL: http://ravich.blogg.se/
Postat av: Angelina

Ja, Ian ska flytta till Berga Naturbruksgymnasium. :) Min lillasyster Janina går där och bor på internatet. :) Går du på Berga Naturbruksgymnasium?

2011-01-19 @ 13:12:47
URL: http://makemeinspired.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag klarar inte att äta på morgonen, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!! Det är jättejobbigt för man är hungrig hela dagen då, fram tills man kommer hem. Jag äter knappt i skolan :/

2011-01-19 @ 15:57:25
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Frukost är den bästa måltiden på hela dagen! :o)



SVAR: Jo, han är väldigt grön. Blev "inriden" som fyraåring, men kan ingenting. Han kunde inte ens fatta galopp när han kom hit i höstas. Däremot är han väldigt positiv och snabblärd, så får han bara slippa sina ryggproblem så blir de nog en fin dressyrhäst av honom. :o)



Hur är det med Rico? Hoppning som gäller va? :o)

2011-01-19 @ 18:41:31
URL: http://ridboken.aenn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0