Gårdagens kväll och Ridning

Igår kom Lina hem till mig ungefär en timme innan vi skulle till stallet :) Både jag och Mamma red idag, en kort runda var, mamma red i skogen bakom stallet både fram och tillbaka, men jag red in i skogen och vägarna tillbaka, för det skulle bli tråkigt att rida samma runda igen :P Mamma red först, och han var så duktig, stod helt stilla och spände sig bara liite när hon fixade med stiglädrena mm :) Sen hoppade jag upp, och först var han spänd men lugnade sig när vi hade börjat gå :) Han tänkte väl att det var vääldigt onödigt att rida två gånger på en dag xD Trots att det bara var ca 10 minuter per runda :P

Sen när vi kom hem gick vi och köpte frukt och pizza, och åt sen pizzorna framför teven när vi kollade på Pocahontas :D


(pausa på 1.43 och kolla John Smiths byxor xD)

Efter Pocahontas gjorde vi fruktsallad och gick ut med hundarna. Sen satte vi på Hidalgo och åt fruktsalladen, som var jättegooood :D



Sen blev klockan 00.30 så vi borstade tänderna och gick och la oss :P

Madde (och Lina)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du behöver inte bli så upprörd :S Vissa tycker om att åka utomlands mer än andra. Jag tycker inte om det, thats it.

Postat av: Emma & Lina - GrytaGirls!

Super fin design plus att hidalgo filmen är GRYM!

2011-01-06 @ 23:32:34
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0