London!

Morgonen började DÅÅÅLIGT! Jag var nästan sen till bussen, men jag sprang dit. När jag är typ 20 meter ifrån så ser jag bussen, och jag ser hur busschauffören tittar på mig. Så börjar hon (chauffören) stänga dörrarna, och så ställer jag mig utanför dörren där man går in, och så stänger hon den framför näsan på mig!!!!!!!!!!! :@ Då blev jag rosenrasande, och sprang hela vägen efter (nästan lika fort som bussen!) ÄÄÄÄNDA till nästa busshållplats! Och vet ni vad!? DÅ GÖR HON SAMMA SAK IGEN! Hatar busschaufförer! Hatar bussar! Hatar att bo i en lägenhet långt bort! Så jag fick gå till skolan, tog sin lilla tid - dom bygger överallt där nu, jobbigt! Dessutom är det halt och kallt :O

Iaf, dagen vände iaf när jag kom dit och insåg att vi hade vikarie på nästan alla lektioner :3 :D Samma vikarie också, skitrolig är han :P Har lite annorlunda stil, haha ;) Typ platinablont, långt, fluffigt hår med jättemkt utväxt. Sen har han oftast lite rock (?) stil på kläder och alla hans väskor är hello kitty på XD Hihi en kul blandning :P Nämen, han är kul iaf :)


Idag hade vi också klassråd hela engelskalektionen, så då kom vi på vad vi skulle hitta på i London! Vi ska nämligen åka dit på klassresa :P Vi samlade ihop 50 000 redan första året (6an) sen har det gått lite segt, men vi ska kämpa på nu, så har vi planerat att åka typ i höst/sensommar :)
Jag och Mimmi satt och spelade spel på min storebrors Xbox :P Men då åkte mamma till stallet utan mig, utan att säga till först! :/ Hade längtat hela dagen efter att åka till stallet :(  

Så nu sitter jag och gör ingenting :O (Har dessutom brist på bilder igen!)
   
Madde

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv på google ;) vad kul!

2011-01-27 @ 19:33:20
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0