Snubbelpelle :O

Dålig uppdatering, jag vet :S Men har inte hunnit alls :O

Mamma red idag, först "lilla rundan" på ca 40 min, sen gick vi upp på volten och longerade lite :) Det var kul, jag longerade också över en upphöjd bom, som han glatt snubblade över ;) Haha, nejmen ärligt nu - tål inte att se när han gör sådär mot sig själv xD Ska köpa några bra boots till honom, så inte hans 4 hovar blir 8 :S


Lokan tävling på hemmaplan (Farsta Ridskola) med söta Remon - Goliat :D Ser ut som om jag har svankrygg men det är för min väst är så ful, har ljusgrått bak typ :S Haha :) Hoppade 70 cm bana :P


Kände mig lite sjuk i morse och i går kväll, men känns bättre nu :) Har rätt mkt läxor nu, men vill inte ha en hästfri dag :S :O Men kanske måste det, och isåfall blir det i morgon tror jag ;)

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0