Svar på kommentarer :)

Hann inte gå in igår kväll, hade rätt så fullt upp ;) Men nu när jag stressar in här, innan jag ska ut med hundarna, så ser jag att jag fått lite kommentarer xD ;D Blir så lycklig, eftersom det har vart lite ont om det ett tag nu :P


Sofia/Kanin om Är det VÅR???:
Den var super söt!<3 Men älskar även bilden på Önska när hon hoppar i! Haha :* <3 :D <3

SVAR: Tack så mkt ;D Önska är så speciell, som dyker i sådär, haha :)

Lina. om Hiss för Bucas ;D:
Är det inte dem du har? Eller var det dem du visade för mig? ;)

SVAR:  Näj, jag har andra Bucas ;) Men dom på bilden skulle vi ha köpt om vi inte hade fått köpa Tereses Bucas så billigt ;) Och ja, jag tror det var dom jag visade :P

Jojjo om Stövlar?:
7 helt klart! :) man får typ dubbelt så långa ben i dom :)

SVAR: Jaa, jag tycker också det ;) Dom verkar super ;)

Tack så jättemkt för kommentarerna ;D

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0