Tips och knep - komma ihåg banan!

Här kommer mina bästa knep för att komma ihåg banan (hoppning) om man har lika kort minne som jag :D

Börja med att ge alla olika hinder namn, tex om du tittar på ett gult hinder med röda streck - då tänker iaf jag kyckling/påsk :D


Haha hoppas ni fattar hur jag menar, kan kanske komma med mer exempel på ramsor om ni vill :) Ramsorna behöver absolut inte betyda något, den kan vara helt random (som den ovan) bara man kommer ihåg själv :D

Det finns ju flera sätt att komma ihåg banan...

Ett annat exempel om det är en enkel bana som följer ridvägar som raksträckor, snett igenom, bågar mm ...

tex: Raksträcka, kombination, båge, båge, snett igenom

:)

Kommentera gärna, säg vad ni tycker och kanske andra tips man kan dela med sig av? ;)

Go´natt! <3

Madde

Kommentarer
Postat av: Lina.

haha, ramsor äger :D

2011-01-29 @ 23:22:44
Postat av: maja

Sv; Tack! :)

2011-01-30 @ 19:26:16
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0