Gästblogg!

Hej på er! Madde bad mig sa åt mig att gästblogga medan hon är på High Chaparall eller vad det hette. Förstod inte riktigt vad det var för någonting, men det har tydligen med western att göra. Trodde först att det var något jättekonstigt, för visst brukar man väl säga att det blir High chaparall när det bli kaos? Typ?

Den här veckan har jag varit på ridläger, nej man kan inte kalla det för ridläger, för det var ett träningsläger! Var lärt mig supermycket. Efter varje ridpass var man genomsvettig och schabraket vad dyblött. Och Leo var också genomsvettig. Tränaren heter Astrid Lamprecht och är superbra tränare. Har lärt mig jättemycket.

Och i onsdags åkte jag med och släppte Leo på ett välförtjänt sommarbete! Han gick direkt och började beta, så glad! Där kommer han nu få stå i några veckor och äta sig tjock!

Nästa vecka ska jag till FALSTERBO HORSE SHOW! Gissa om det ska bli kul :D

Kram på er!




Ibland förstår jag inte hur Leo orkar med mig ;D

KLICKA HÄR SÅ LOVAR JAG ATT NI INTE BLIR BESVIKNA :D


/Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0