Lönar sig

Det verkar löna sig, allt slit.

Slitet med Ricos "inridning" är värt varenda sekund vi lägger ner på det. Det lönar sig, häst och människa börjar hjälpas åt och samarbeta för att detta ska fungera.

Även slitet med bloggen, som jag vissa dagar bombar med inlägg och andra dagar har jag inte en sekund över i mitt fullspeckade schema så då får den stå tom . . . Men det lönar sig också, man märker det på hur läsarna reagerar när jag uppdaterar bättre, kommer med roligare och lite mer läsvärda inlägg och varierar bloggandet mera. Det är också värt det, nu börjar kommentarerna poppa upp på nytt och statistiken är ju inte helt fel heller ;)

Längtar efter att dra igång den där jäkla tävlingen ! :O Men först och främst ska en ny header komma upp, vem tycker om den där vita rutan egentligen ? 

Inte jag i alla fall ! :P


Fy vad vacker du är, även när du är 98% inbakad i täcken, huvor och flugmedel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0