Promenad

Gjorde illa foten igår, vet ingenting om alla dessa namn och grejer då jag aldrig hittills gjort illa mig mer än blåmärken och några vrickningar (lätta, som glöms bort efter några minuter).

I alla fall, vet inte vad det kallas - vricka ? stuka ? . . . den är inte bruten i alla fall xD "hoppade" över en meter med högt gräs, ville inte bli ormbiten typ ;) Landade snett i en grop med foten och kunde inte gå efter det . . .

På kvällen kunde jag gå ordentligt igen men det gjorde fortfarande ont :S

Nu på morgonen är det ännu värre, har väl sträckt ut foten när jag sovit eller nåt. Foten är svullen och det gör APA-ont att röra den och röra på den . . .

Någon som fattar vad som hänt ? :o Inte jag i alla fall :)

Men nu till ämnet; promenad :P

Cyklade bort till stallet i morse och hämtade Rico i hagen, gick promenad med honom längs med vägen hem. Gör inte lika ont att gå på plan mark som i skogen så fick bli så ;) Tog med mig paraplyet och gick med det. I början trodde han som vanligt att det var ett monster som skulle äta upp honom. Men han är så löjligt nyfiken så han följer såklart efter ändå ! På avstånd.

Mamma tog över honom när jag kom hem, hon är påväg tillbaka till stallet nu.


Lortig, haha <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du kan ha vrickat till den när du landade fel... :O



Sv: Hihi okejj, nu har jag länkat dig! :D Skulle vara awesome om du ville hjälpa mig!! Skulle bli jätteglad :) Kan smsa om jag kommer på hur jag vill ha headern (och menyn och typ allt), och kan skicka lite bilder ;) Kram <3

2011-07-29 @ 10:54:52
URL: http://gillahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0