Rico - 31/7

Ridhuset var bokat "hela dagen" men vi frågade dom som bokat om det var ledigt något och de skulle sluta ungefär vid 5 eller vad det var ;) Så på kvällen uppsittningstränade jag - Rico var sjukt duktig !

Stod med i princip helt rakt ben (har ju kortat stiglädrena sedan jag hade helt rakt ben sist så det är ändå högre upp än tidigare) och lutade mig över, han stod som ett tänt ljus på vänstersidan men på höger har vi märkt att han är lite mer spänd - kombinerat med att jag är svagare i höger fot, dels för att jag inte "brukar" sitta upp från högersidan och dels för att högerfoten blev skadad för ett par dagar sedan :)

Tur är i alla fall att det inte var tvärt om, hellre lugn på den sidan som vi ska sitta upp från sen än spänd på den sidan som vi ska sitta upp på sen ;) Ellerhur ? :P

Mamma gick en liten promenad med honom efteråt så nu står han troligtvis och tuggar hörester inne i boxen och är nöjd ! :)


Tänk när man till och med kunde komma upp barbacka :(

Trackback
RSS 2.0