Svar på kommentar

(fråga och svar om handskarna)

Alltid handskar, lever typ för mina Tegera Pro :D Vad kostar dom i euro?

Svar: Har för mig att jag också har sånna ! :P Dock har jag tappat bort alla mina handskar förutom de senaste jag köpte . . . så är inte säker ! 
   JW handskarna kostar £22.50 på hemsidan, £=pund . . . Hade så bråttom så jag bara utgick från att det var euro innan jag tittade ordentligt :$ Så 22,50 PUND, inte euro ! Dock utgick jag från euro när jag sa att de var billiga :O Vet inte om de fortfarande är det, nu när det faktiskt var pund !

Någon som vet ? :)


Kommentarer
Postat av: Lina.

ett pund är ungefär 10 svenska kronor tror jag :) så ca 225 kr :P

2011-07-17 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0