Täckesnyheter Hööks DEL 1

Ni kanske kommer bli ganska välinformerade kring just Hööks nyheter, eftersom jag har varit och handlat där så ofta så jag kan i stort sett hela deras sortiment utantill ! (överdriver lite hehe). Svårt att hålla koll på nyheterna på andra butiker som jag aldrig varit på, även om de har bra grejer liksom :)

1. Vintertäcke, skulle varit lite finare om det endast hade varit brunt och blått, inte alla lila och beige detaljer ;) :

2. Regntäcke, sött till ponny ? Dock skulle jag inte dra på Rico den där ! Krävs mycket ponny för att bära upp den där snyggt ;) :
 
3. Marint täcke i microfleece:

4. Regntäcke med halvhög hals i "stretchig neoprene" :

Finns mänger med fler nyheter, ska jag ta några fler i en DEL 2 eller vill ni gå in på hööks och titta själva i lugn och ro ? :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Del två om du skrev lite mer själv vad du tycker om utseendet osv? Blir roligare läsning då :) <3

2011-07-14 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0