Täckesnyheter Hööks DEL 2



Stalltäcke Mirage, har tidigare funnits i marinblått. Nyheten är färgen brun, och om jag minns rätt var det inte heller den där "linjen" längs med hela sidan :) Jag tycker personligen att just det här täcket (fast jag har haft den tidigare modellen, marin, till Rico) är bra och snyggt ! Finns att köpa halstäcke till men det var bara under extrema förhållanden (kallare än 20 minusgrader) som vi hade det på Rico i vintras.


Vintertäcke Nevis Horsepower, finns i färgerna brunt (bilden) och blått. Kryssgjordar med specialknäppen för att förhindra att spännet löser ut. Lite andra detaljer också, vattentät och smutsavvisande mm. Tycker täcket är lite tufft hehe :P Men ser mycket bättre ut på den bild (på hööks hemsida) som täcket sitter på en häst ;) Men det verkar väldigt bra (dock svårt att säga innan man faktiskt provat produkten), de beskriver det som väldigt hög kvalite och priset (som är högt för att vara Hööks täcken) tyder ju också lite på det :)

Fleecetäcke Luxury Showmaster, finns endast i en färg - litet minus enligt mig, men svart är ändå en bra färg som passar alla hästar enligt mig :) Smälter inte heller in på svarta hästar för den ljusa kanten :) Transporterar bort fukt, så inte bara ett "vanligt fleecetäcke". Tycker Hööks har och har haft snyggare fleecetäcken men det är absolut inte fult :)

Blev en kortis idag, är inte så mycket nyheter kvar heller att välja på ! :) Tycker ni jag ska köra fler "nyheter" fast tex till ryttaren och från andra butiker eller märken ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0