Visste ni att . . . ?

När jag är inne på datorn och INTE bloggar eller fixar designen (många timmar) så sitter jag och lusläser alla 100.000 bloggar jag följer ! Brukar kommentera ibland, men gör det inte om jag inte har något att säga typ ;)

Kommentera din bloggaddress så kan jag börja läsa din blogg också ! :D Det är en stor hobby för mig, att läsa bloggar :P Man blir så inspirerad och på många bloggar LÄR MAN SIG faktiskt en hel del ! :D

Så mitt tips till er: Läs bloggar ! (och kommentera så mycket ni orkar ! Ni som har bloggar förstår nog glädjen i varje kommentar man får . . . hehe :P)


Kommentarer
Postat av: Cicci

älskar kommentarer :) och ciscan.blogg.se :)

2011-07-30 @ 20:47:45
URL: http://ciscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0