En grym outfit . . .

. . . SOM PASSAR NÄSTAN ALLA HÄST-FÄRGER ! ;)


Kavajen ser nästan svart ut, men den är mörk marinblå :) Observera att allt blått i outfiten är MARINBLÅTT, bara att det är fotat i olika ljus mm :) Så de bör passa ihop ! (Förutom stigbyglarna, men där tkr jag det går lika bra med vanliga silvriga ! :P)¨

ALLT finns på DENNA RIDSPORTSBUTIK , som jag tycker är väldigt bra ! :)

Från Vänster:
1. Hjälm ( JW/Charles Owen) Finns liknande modeller som är billigare :)
2. Kavaj ( Lamicell) Mörk marinblå, andas, vattenavstötande, kritstrecksrandig
3. Schabrak  ( John Whitaker) finns även i svart/guld, men den på bilden är marin/silver.
4. Pannband ( Swarowski-Catago) finns i fler färger.
5. Benskydd ( John Whitaker) finns marinblått också, men jag valde att ta vita istället :)
6. Handskar ( Kingsland) Jag tänkte på dom vita, men finns ju som ni ser andra färger också !
7. Stövlar ( Tretorn) Jag tycker det funkar lika bra med vanliga svarta läderridstövlar, men har man ett par tretorn eller tänkte köpa ett par så . . . ;)
(8.
Stigbyglar ( Jin) Jag är FÖR säkerhetsstigbyglar så för mig skulle det varit utan dessa ! ;) )

Hoppas outfiten uppskattades, tog mig hela kvällen att hålla på å klippa och klistra ;) Och länka till allt dessutom ! Nu får ni allt ta och gå in på produkterna via mina länkar, som jag kämpat med haha :) Frivilligt av mig, men trevligt att slippa leta ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0