En sak om min ridning

Jag har extremt svårt att göra olika saker med benen, armarna , händerna osv - FAST BARA när jag rider !

Jag gick på piano förr, när jag var yngre. Då hade jag inga problem med det ! Inte nu heller egentligen, men det är just i själva ridningen som jag har så himla svårt.

Armarna är svårast, och händerna ! Märkte igår när jag skulle tex mjukna i innerhanden men hålla kvar i ytter. Jag kom hela tiden på mig själv att jag mjuknade för mycket i ytter också, och då tappade jag honom såklart och fick börja om igen med hela proceduren (han är inte så välutbildad och välmusklad att han söker sig neråt och går i korrekt form så fort man sitter upp - inte med mig i alla fall)

Någon som har samma problem som jag ?

(Och kanske hur man övar bort det ?)

Mitt tangentbord kan inte skriva å ä ö så har faktiskt kopierat och klistrat in varenda en ! Gissa vilken tid det tog !? xD

Kommentarer
Postat av: Emma

det kommer ju mer du tränar. jag hade också svårt för det förr, men det är bara att träna, så sitter det. nu kan jag dela upp hela min kropp och göra olika saker med typ alla delar. grymt, är det. :D

2011-06-02 @ 17:35:17
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0