Filmkväll + övernattning + grusbacke

Mimmi var hos mig igår kväll och kollade på Spirit :D Sedan sov hon över och jag gick med henne hem med hundarna på morgonen, så dom fick promenera av sig lite :)

Vi tänkte hyra Spirit 2 också, men den hade inte videobutiken. De hade inte heller Lejonkungen (1) så jag är grymt besviken på dom haha ;) Lejonkungen har jag VHS eller vad det nu heter, men den typ gömmer sig, för jag hittar den inte ! xD



Typ världens bästa tecknade/animerade film <3 Hade den också på VHS förut har jag för mig, men vet inte var den är !
Men det kanske var lika bra ändå att vi inte hyrde någon mer film, för vi skulle upp ganska tidigt :)

Byter samtalsämne här nu  . . . Blev omkulldragen och släpad ner för en grusbacke igår kväll -.- Ouppfostrade hundar ? Ibland så . . .

Skulle gått bra om det var EN hund som drog, men båda två blir ju alldeles tokiga när dom ser katter ! Kan inte riktigt bestämma mig vem som är värst faktiskt ;)

Egentligen så var det lite mitt fel också, brukar inte låta dom gå först runt hörn osv ;) Och jag bryr mig så mycket om dom att jag VÄGRAR släppa kopplena, om något skulle hända med dom just då skulle jag aldrig förlåta mig själv !

Förlåt för bilden, haha, mitt hemska ben som blev uppskrapat xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0