Helt slut

Hemma nu efter en lång dag i stallet ;) Är genomsvettig och trött, har skavsår efter mina redan-ingådda-för-länge-sedan-stövlar och har lite svårt att gå efter långritten :P

Rico blev också svettig, så duschade av honom lite lätt och försökte stretcha frambenen, men det gick ju som det gick ! Enivsa häst ! innan han fick gå ut i hagen :)

Men jag har märkt att han har börjat köra lite med mig när jag är trött xD Han passar på då att till exempel slita sig och dra iväg till en grästuva,  buffa på mig eller stanna och vägra gå -.- Men han brukar inte vara så annars faktiskt, bara när båda vi är trötta och svettiga och båda vi vill få ut honom i hagen så fort som möjligt ! ;) (peppar?,peppar?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0