Min matte/no - lärare tycker inte om mig

Man ser ett tydligt mönster, dom få ämnen som jag har mindre än VG i (=G) är matte och no - ämnena. I matte hade jag VG förut men jag vet inte om han har börjat hata mig mer eller om jag faktiskt blivit sämre ? Har VG i ett ämne i no, det är Biologi för det har jag väldigt lätt för. Grejen är den att han varken stöttar eller peppar så man liksom struntar i det för att man vet att man ändå MAX kommer få g+/vg- och då står det ändå G i slutbetygen.

Trodde faktiskt på största allvar att jag skulle få VG i Tekniken, då byggde vi motordrivna bilar och min var den enda som åkte HELT rakt -.- (de andra var snabbare men körde typ snett hela vägen tills den kraschade . . . ), och jag hade också skrivit en riktigt utförlig rapport om min bil, ritade och allt så man skulle förstå helt. Och skrev även en uppsats om bilens utveckling. La ner hela mitt hjärta på den fastän jag inte alls är särskilt insatt i bilar överhuvudtaget ! :(

Den dag jag får mer än G i dom ämnena . . . då har nog världen redan gått under !



Jag är stolt och det kan han i alla fall inte ändra på ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0