Rico - 7/6

Häst: Rico.
Aktivitet: Uteritt.
Längd: ca 1½h (lite mindre).
Tränare/Instruktör: .
Utrustning: bruna benskydd fram, marinblått schabrak, brun hoppsadel (Presitge), brunt träns med pullarnosgrimma och tredelat bett
Känsla (1-10): 7
Övrigt: Kändes bra, han var lugn och fin hela ritten. Caroline (Smart/Winchester) ville så gärna rida med mig att hon väntade på mig från typ 15 till 19 och faktiskt mockade Ricos box, bytte vatten och tog in honom så nästan allt var klart när jag kom xD Jag var försenad så skulle inte hunnit rida annars, men plötsligt fick jag jättemycket tid över ! :P Kom dit strax efter 7, började göra i ordning Rico fem i halv och var klar att gå ut bara tio minuter senare ;D Utan att stressa så mycket ! :P

Är även bekräftat att Ricos box är extremt svårmockad, om någon på Enliden undrar varför jag alltid står där i typ en timme och kämpar xD (om jag inte slarvar så tar det tid, som den grishästen sprider ut allt !) ;)


Vi varvade klätter med trav på källbrinksrakan och även galopp över några stockar på marken :D Eftersom jag var så hoppsugen men inte kunde hoppa idag, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0