Lång uteritt

Mamma red idag, och jag gick med :) Det var (typ) snöstorm när vi kom till stallet, men sen när vi skulle rida hade det i alla fall slutat blåsa. Då snöade det bara lite grann, och det slutade efter kanske 25 minuter. Vi tog långrundan som jag red för några dagar sedan, fast omvänt :P Red lite fel inne i skogen, för stigen var igensnöad :S Men det gick bra i alla fall, vi hittade ut xD :P


Finns det något vackrare? <3

På min header står det ju "Hästar är som luft, utan dom kan man inte leva" men det är lite mer... "Rico är som luft, utan honom kan jag inte leva" <3





Kommentarer
Postat av: Sofia/Kanin

Du borde skriva typ "Hästar är som SYRE, utan dom kan man inte leva" Det låter lite konstigt när det står att dom är som LUFT! Alltså det brukar man ju säga när något typ inte finns, eller vad man ska säga ;D

2011-03-18 @ 20:14:17
Postat av: Nora

Trixi är som luft - utan henne kan JAG inte leva...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0