lite om gårdagen

Var för trött för att skriva igår kväll, gick och la mig 9 (strax efter jag kom hem) ;) Vaknade faktiskt innan klockan ringde i morse :D Så himla skönt att faktiskt någon gång vakna utvilad :P

Var grymt trött hela dagen igår, gick upp före kl 6 för att hinna skriva klart en uppgift som egentligen var till i måndags??? :O Som tur var var det en kort dag i skolan igår, hemkunskap, klassråd, svenska, idrott (simning - kunde inte vara med pga min rygg), lunch (knäckemackor), bild. Kom hem ca 14.00 ;) :P

I alla fall - inget mer konstigt idag tror jag (förutom att det stod polis, brandbil och ambulans utanför skolan igår :O Men det kanske är en byggarbetsolycka - dom bygger om halva skolan nu :O )


nu ska jag göra ett nytt inlägg om hoppningen också :)



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det var en av byggarbetarna som hade arbetat i hissen, och då ramlade han i hissen. Vet inte om han var i, över eller under hissen, men han och/eller hissen föll i alla fall :S

2011-03-24 @ 19:10:53
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0