Saker ni inte visste(((!!!???)))

1.Jag hatar kvinnliga busschafförer. Dom är så elaka, dom jag träffat i alla fall! -.-

2.Jag äter helst gröna bananer, gula funkar men så fort dom får några bruna prickar räknas dom som ruttna enligt mig!

3. Jag har ljusgröna ögon, fastän både mamma och pappa har lite mörkare blå-gröna.

4. Min släkt på pappas sida är nästan dubbelt så stor som mammas sida!

5. Jag älskar att planera, även om jag är dålig på det.

6. Jag har alltid tyckt om att skriva, i sexårs skrev jag och min dåvarande bästa kompis våra första "böcker". Senare i tvåan (?) och uppåt skrev jag och
Mimmi små hästböcker (vi klippte små papper, vek och häftade/tejpade) xD Har kvar mina första i en låda här hemma!

7. Den stora flytten innan jul, gjorde att vi glömde ge hundarna och katten deras julklappar :(

8. Jag älskar att sy!

9. När jag var liten sydde/tillverkade jag täcken, gjorde schabrak och träns mm till mina plasthästar (schleich)

10. Jag har verkligen kämpat med att komma på alla dessa punkter!

Tänkte leta upp dom där första hästböckerna och visa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0