Vad ska jag spara till för hjälm...?

Jag har ett i-landsproblem här XD :D Jag hade ju tänkt att spara till en hjälm, men vet inte vilken :O Det finns ju en hel djungel med hjälmar därute, och jag vet ingenting om NÅGON AV DOM Dx Panik :( Bra och veta innan hur snål jag måste vara med att köpa saker, dvs hur mkt hjälmen kommer kosta :S

Jag totalälskar John Whitaker hjälmen. . .

. . . Men jag måste nog tänka lite praktiskt också, om jag inte ska behöva köpa två hjälmar xD Jag rider ju mkt i slaskväder och sådär, hur tålig är den egentligen? :S Kanske att jag rider med min CRW-hjälm när det är slaskigt väder? Många frågor, få svar :S Snälla hjälp? :(


Kommentarer
Postat av: Emelie Williamsson

Jag har en Jw och tycker om den jättemycket :)

2011-03-21 @ 09:01:57
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0