Fy vilken dag !

Har varvat med att springa i skogen, springa på gator, cykla och promenera MELLAN 12.15 OCH 17.30 :S

Är så trött i hela kroppen nu, så orkar egentligen inte skriva ner och förklara varför xD Men vi hade orientering, sedan gick vi (jag och en i min klass) fel väg hem så vi hamnade i Kungens Kurva, väl i Kungens Kurva såg vi att min väska inte längre satt på pakethållaren, och eftersom vi bara hade en cykel så gick vi tillbaka nästan hela vägen och hittade den i ett dike som vi hade cyklat över tidigare :O

Sen tänkte vi ta bussen hem, men busschaufförerna ville inte ha en cykel på bussen -.- så vi gick från Hööks till Skärholmen och bar upp cykeln för en jättelång trappa för att åka tunnelbana hem, men så fick man inte ta med en cykel där heller ! -.-' Har sett många som tagit med cykel på både buss och tunnelbana, men det är väl någon ny regel i så fall ? :O

Slutade med att jag cyklade hem själv, jag sa till min kompis att hon kunde ta buss hem för det var synd om henne att hon fick gå omkring med mig i flera timmar bara för att jag hade en cykel XD Men tog inte jättelång tid att cykla hem faktiskt, det var skönt att få sitta ner även fast det var på en obekväm cykelsadel ;)






Kommentarer
Postat av: Lina.

Man brukar inte få ha cykel med sig ifall det är rusningstrafik :) fast jag har nästan aldrig sett nån med cykel på buss/tunnelbana ändå :P <3

2011-05-11 @ 20:33:27
Postat av: Lina.

Bara på pendeltåg xD

2011-05-11 @ 20:33:36
Postat av: Alice

Tunnelbanan har man iaf aldrig fått ha cyckel på :3 Bara på pendeln som Lina vet alt sa xD

2011-05-11 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0